torsdag 20 januari 2011

Mickes morsa, Karin.

Året var 1986 och jag hade precis fyllt 16 år och tagit körkort för lätt mc.
Glad i hågen satte jag mig på motorcykeln och åkte hem till min bäste polare Micke.

Jag knackade på, men ingen öppnade..
Jag knackade på igen, men fortfarande utan resultat.
Jag vände på klacken och började gå tillbaka mot mc;n, då öppnades plötsligt dörren bakom mig och Mickes morsa Karin kikade ut.
Hon hade en badhandduk virad runt sig..
Jag frågade henne om Micke var hemma, och hon svarade att han hade åkt iväg med sin styvfarsa i ett ärende, men att dom snart skulle vara tillbaka.
-Om du vill får du gärna komma in och vänta, sa hon.
Jag klev in.
Hon gick före mig uppför trappen, och jag kom strax bakom och sniffade i mig den “mjuka” doften från hennes nybadade kropp.
För ett kort ögonblick tänkte jag ta tag i nederdelen av handduken, och rycka till, men modet fanns inte riktigt där - tack och lov!


Karin, var annars en riktig munsbit.
45 år gammal och bred om höfterna och stora bröst.



Ett par år tidigare hade jag fått en skymt av henne naken när hon bytte om efter ett dopp vid den lokala badplatsen. Hon hade en otroligt stor, svart, yvig buske och även ett par rejäla bröst.
Sedan den dagen hade jag använt mina minnesbilder av hennes nakna kropp många gånger när jag runkade min tonårskuk


Väl uppe på andra våningen sa hon till mig att “du kan vänta på Mickes rum”.
Jag vek in till vänster, och såg i ögonvrån att hon återvände in till badrummet. Jag slog mig ner på Mickes säng, och satt väl mest och stirrade rakt ut i tomma intet.. Tankarna var inne i badrummet hos Karin.
Hade hon glidit tillbaks ner i badet?
Eller hade hon badat färdigt och nu stod och smorde in sig med lotion? Eller låg hon och onanerade med en jättedildo i badet?
Det där sista var nog mest ett önsketänkande..
Jag lutade mig tillbaka på sängen, och helt plötsligt hade jag en kuk i näven! Och hård var den också!
Lite sakta började jag dra förhuden fram och tillbaks över ollonet.
Jag reste mig upp. Stod länge och lyssnade och höll andan.
Inget ljud..
Till slut hör jag ett plaskande inifrån badrummet.
Hon badar än!
Plötsligt ringer telefonen.
-Kan du svara? Ropar Karin.
Jag sträcker mig efter telefonen som står vid Mickes säng.
Det är Micke, och han lät minst sagt överraskad när han hörde min röst svara i andra änden.
Han berättade att hans styvfarsa hade kört av vägen och att det skulle dröja några timmar innan dom kom hem.
Jag suckade skadeglatt, och lade sen på luren..
-Det var bara Micke, ropade jag ut mot badrummet, dom kommer alldeles strax.
Jag blev lite förvånad över mig själv och varför jag ljög..
Det här började bli lite svettig.. och nervöst.. Vad var det för tankar som rörde sig i min tonårskåta hjärna?

Jag reste mig upp och smög ut ur Mickes rum och kom ut i hallen.
Badrummet låg några meter bort, och dörren stod öppen på glänt.
Sakta rörde jag mig framåt, samtidigt som jag hela tiden lät förhuden rulla fram och tillbaka över ollonet.
Jag kikade in genom dörrspringan och fick syn på den bortre delen av badkaret. Karins fötter vilade mot badkarets kortända.
Tankarna snurrade i skallen..
Skulle jag knuffa upp dörren och gå in och be om att få knulla henne?
Kunde man vara så fräck??
Herregud!! Det är ju min bästa polares morsa för helvete!!
Skärp dig nu!! Någon vettig hjärncell försökte hålla mig tillbaka..
Men, min andhämtning började nu bli uppskruvad och svår att hålla nere.
Kuken stod rakt ut, och ville inget hellre än bli avfyrad.
Skulle jag? Här och nu?
Jag var inte långt ifrån att fyra av en utlösning rätt in i badrumsdörren, och doften inifrån badrummet eggade upp mig ytterligare..
Men jag lyckades hejda mig.
Jag bröt ner kuken i byxan och stängde gylfen.
Sen smög jag nerför trappan, och låste ytterdörren.
Sedan gick jag på tå tillbaks upp på övervåningen.
Fan, det här kommer att spåra ur, och jag kan inte sätta stopp för det!!
Shit!

Sedan händer saker och ting väldigt snabbt..
Vet inte riktigt vem eller vad som tog befälet över mig, men när jag kom upp på övervåningen så öppnade jag snabbt badrumsdörren och gick in över tröskeln och tog några bestämda kliv bort mot toaletten.
Karin ropade till och jag vände mig om mot henne med ett spelat ansiktsuttryck.


-Oj! Jasså, du ligger här..? Sa jag “ursäktande“.
Hon skylde snabbt sina stora bröst med sina händer.
Det svarta könshåret kunde anas strax under vattenytan.
-Jag tror snart jag pissar på mig, sa jag. Är det okej om jag pissar?
Hennes mordiska uppsyn kunde INTE misstolkas, den skrek DIN JÄVLA IDIOT, FÖRSVINN UT HÄRIFRÅN!!
Jag lyfte upp toalettlocket och plockade fram kuken.
Den var fortfarande stenhård, så jag fick böja mig framåt för att kunna pricka någorlunda rätt.
Jag kastade en snabb blick emot henne och sa: “ vad gott det luktar”.
Hon tittade på mig, men svarade inte.
Hennes blick var fäst vid min kuk.
Vad skulle hända nu?
Jag borde kanske veta, men jag hade ingen aning..
Jag böjer mig ner och plockar upp hennes smutsiga trosor från badrumsgolvet.
Jag sniffar lite demonstrativt i dom.
-Mmmmh, hör jag mig själv säga, kan jag få dom här?
Hon svarar aldrig..
Sen vänder jag mig om och börjar gå fram mot badkaret.
Den styva kuken vilar i min hand och är riktad rakt emot hennes ansikte. Jag stannar till precis vid henne och ber henne runka mig lite.
Hon svarar att hon inte vill.. att Micke kommer snart.. att jag är för ung för sånt här.. att det här är fel.. 
Jag tar ett fast tag i hennes hår och lyfter/drar henne uppåt. 
Bara för att visa att jag menar allvar.
Hon slår till mig på handen, men jag byter bara grepp och tar tag runt hennes handled.
-Bara lite grann Karin, runka mig bara lite grann.
Hon tittar mig, och skakar på sitt huvud.  
-Snälla, jag vill inte..
-Nä, men jag vill, svarar jag.
Mitt grepp runt hennes handled blir hårdare, och jag tvingar henne att greppa runt min styva lem.
Jag föser hennes hand fram och tillbaka över kuken.
Hon är verkligen motvillig.

Sen ber jag henne att ta den i munnen.
Karin tittar förskräckt på mig.
-Snälla du, jag vill verkligen inte det här, Micke kommer snart.
-Nej, det gör han inte, säger jag kaxigt, han har fått förhinder och kommer inte på flera timmar!
-Sug nu!
Hon öppnar munnen motvilligt och låter min kuk glida in mellan hennes läppar.
Det är inte mycket till avsugning, men för en ung kille som är oskuld, så är det en rent gudomlig avsugning.
Efter några minuters sugande så är jag helnöjd.

Jag släpper taget om henne och sliter snabbt av mig mina kläder
-Nu jävlar ska vi bada, säger jag bestämt och kliver i.
Hon ser både rädd och förvånad ut.
-Tänk, ända sedan jag såg dig naken för ett par år sedan har jag velat knulla med dig Karin, och när vi har badat klart är det äntligen dags!
Jag log mot henne, men hon log inte tillbaks.

-Vänd dig om, befallde jag, så kan jag tvätta dig på ryggen.
Hon gjorde som jag sa, och jag fick en hastig blick av den där stora svarta busken när hon klev runt och satte sig till rätta.
Jag drog henne mot mig.
Jag trevade runt på badkarets botten en stund innan jag hittade en stor, mjuk, väldoftande, rosa tvål.
Sen började jag tvåla in hennes rygg. 
Hon var så mjuk och skön att ta på.
Därefter lät jag mina händer gå på upptäcktsfärd till hennes framsida och till dom stora fylliga brösten.
Brösten var inte ens i närheten av att få plats i mina händer.


Gång på gång tvålade jag in dom, för att sen skölja av dom med vatten.
Hon andades djupare för varje gång..
Hade hon varit motsträvig från början, så hade hon börjat smälta nu..
Det kändes som jag skulle kunna ligga där och klämma och massera  på hennes intvålade bröst hur länge som helst.


Hon förde in sin hand bakom ryggen och greppade tag om min styva kuk och började runka mig. 
-Härligt Karin, så ska det se ut, sa jag och sniffade lite i hennes hår.
Mina händer började nu leta sig ner mot hennes mage för att slutligen hamna i den sträva busken.
Jag var nära att jubla högt när jag för första gången i mitt liv vidrörde en kvinnas fitta. Jag lät fingret glida fram och tillbaks mellan blygdläpparna och hon stånkade och flämtade ljuvligt.
Efter en stund satte hon sig upp och vände sig om, nu hängde brösten ner mitt framför ögonen på mig. Jag lutade mig lite framåt och kysste dom. Strax därefter sög jag in en av hennes stora bröstvårtor i min mun. Underbart!
Jag tittade upp på henne, och då log hon brett innan hon kom emot mig och gav mig en puss på munnen.
Vi tittade på varandra en kort stund, innan våra läppar åter möttes, den här gången i en djup kyss med tungor och hela köret.
Hon bad mig sen att resa mig upp, och jag gjorde som hon sa.
Hon fattade tag om den rosa tvålen och började sen att tvåla in min kuk och pung.
Känslan var obeskrivlig när hennes mjuka och hala händer gled fram och tillbaka över kuken.
Plötsligt känner jag att hon är i dom bakre regionerna och trevar, och någon sekund senare känner jag hur hon penetrerar mig med sitt finger.
Tio sekunder senare sprutar jag henne med full kraft rätt i ansiktet!
Sprutet är så kraftfullt att sperman skvätter åt alla håll.
Karin skrattar till och blir imponerad.
Hon slickar sen i sig dom sista dropparna som hon kramar ur kuken.
-Är det roliga slut nu? Frågar hon med en blinkning.
Jag fattar inte ett skvatt vad hon menar, och skakar på huvudet.
Hon tvättar sen bort tvål och spermaresterna från min kuk och sitt ansikte och överkropp
Därefter lämnar vi badkaret.

Hon leder mig genom lägenheten in till hennes sovrum.
Där knuffar hon ner mig på sängen och ber mig vänta en stund.
Jag lägger mig tillrätta och tittar på henne.
Hon ställer sig vid sängens fotändan med en flaska lotion i handen och klämmer ut en stor klick i handen.
Sen börjar hon omsorgsfullt att massera in lotion över hela sin kropp.
Min slaka kuk vaknar till liv, och börjar växa, och växa, och växa.
Naturligtvis noterar Karin förnöjsamt detta, och det verkar dessutom som det tänder henne lite extra att se min kåthet.
Hon sätter sig ner bredvid mig och klämmer ut en stor klick lotion på min kuk, lotionen är lite kall, men hennes händer värmer snart upp den. Hon runkar mig väldigt långsamt, och jag börjar bli lite otålig.
-Kan jag få slicka dig nu? Frågar jag hoppfullt.
Hon svarar aldrig, istället kliver upp på mig och styr kuken in genom den täta svarta busken och rätt upp i fittan. Det hela går så fort att jag knappt hinner fatta vad det är som händer.
Nu är jag inne i en kvinna för första gången i mitt liv.
Känslan är obeskrivlig.
Karin nöjer sig inte med att bara ha mig inne i sig, hon sätter högsta fart redan från början.
Dom stora brösten guppar majestätiskt en kort sund i början, men när sen farten skruvas upp, studsar och hoppar och slänger dom var för sig i en alldeles egen takt.
Jag kan knappt ta blickarna från dom. Så jäkla fascinerande!
Då och då tittar jag ner mot våra underliv, och ser den fittsaftsblanka kuken åka in och ut ur henne fitta med en väldig hög fart.
Hon kvider och flämtar, och jag förenar mig med hennes stånkande.
Kanske hon rider mig i fyra-fem minuter innan jag ånyo exploderar, den här gången djupt inne i henne.
Sperman, som är betydligt tunnare den här gången, rinner och droppar ur hennes fitta. Hon sätter sig grensle över mitt ansikte och ber mig att slicka henne ren. Jag gör som hon säger och lapar i mig av min egen sperma. Hon verkar gilla detta.
Jag gör mitt bästa med min tunga, och hela tiden lyssnar jag efter hennes flämtningar. För jag utgår från att jag gör rätt varje gång som hon flämtar till. Hon trycker sin fitta allt hårdare mot mig, och till slut så skriker hon rätt ut samtidigt som det kommer en kraftfull duschstråle ur hennes fitta. Jag blev helt ställd. Fattade inte ett smack av vad det var som hände. Pissade hon på mig??
Nåja, oavsett, så var det makalöst häftigt!!
Jag slickade i mig varenda droppe jag kunde komma åt.
Hon läger sig sen ner bredvid mig och vi håller om varandra en stund.
-Är du nöjd nu? Frågar hon med ett flin.
Kan inte göra annat än säga ja.
Hela mitt ansikte är ett enda stort leende, så frågan behövde nog aldrig ställas.. Jag undrar om hon är nöjd också, och hon svarar med ett skratt. Riktigt vad skrattet sa vet jag inte, men jag tror att hon var nöjd hon också. Hon satte sig sen upp i sängen, och tittade allvarligt på mig.
-När du kom in till mig i badrummet förut, så var du lite hård mot mig.. 
Jag kände mig dum, och nickade.
-Det du gjorde mot mig, var på gränsen till våldtäkt.
Jag höll inte med henne fullt ut, men förstod naturligtvis att jag hade gjort fel, och bad om ursäkt.
-Jag skulle vilja ge dig en bestraffning för det du gjorde. 
-Ok svarade jag, det är väl på sin plats.
Vad skulle nu hända?


Hon satte sig åter gränsle över mitt ansikte.
-Gapa, löd sedan hennes befallning.
Jag gjorde som hon sa, och hon kissade rakt ner i min mun.
När munnen var fylld till bristningsgränsen kom nästa order.
-Svälj!
Motvilligt svalde jag ner hennes varma piss.
Det var väldigt salt, och verkligen ingen höjdare.
Vi upprepade proceduren ett tiotal gånger och för varje gång blev det allt svårare att svälja, men det gick.
Första klunken var lite häftig, men den tionde var mest bara äcklig, men jag tog mitt straff, så hon blev till slut nöjd när jag hade svalt ner allt och sen avslutat bestraffningen med att slicka henne ren.
-Nu har du varit duktig, sa hon glatt, nu glömmer vi det här va?
Jag nickade.. men glömde, det gjorde jag inte, hur skulle jag!? ;)
Och jag tror inte att Karin har glömt våran lilla kärleksstund heller!

The End.  
-----------------------------------------------------------------------------------
OBS!        OBS!        OBS!
Personerna på bilderna har INGENTING 
med denna text att göra. 
Och det finns inte ett enda ord i denna text som är sann. 
Tyvärr.. ;)
Kommentera gärna! 
----------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar